"בהתחלה קראו לנו הרב יאשיהו פינטו, אחר כך הרב פינטו, אחד כך פינטו, ועכשיו מר פינטו"

    משה נתנאל 2 Comment on "בהתחלה קראו לנו הרב יאשיהו פינטו, אחר כך הרב פינטו, אחד כך פינטו, ועכשיו מר פינטו"
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי דחיות ועיכובים, נחת היום הרב יוסף יאשיהו פינטו בישראל. במערכת המשפט חיכו להתייצבותו לפי הסיכומים, ואף איימו לחלט את כספי הערבות שהפקיד. הרב עובר טיפולים רפואיים, והתקשה לעזוב את בית החולים בארה"ב. עורכי דינו ונאמניו הציגו מסמכים רפואיים, אך מנגד, השופטים לא התרשמו ממה שהוצג בפניהם, וחששו להתחמקות.

    הערב נחת הרב בישראל, ומשדה התעופה נסע הישר למרכז מוסדותיו באשדוד, למסירת שיעורו הקבוע, ולטקס קבלת הפנים שארגנו לו תלמידיו ואוהדיו. הרב נראה חלוש ומיוסר, ובדבריו נתן ביטוי לכאב ולסבל שעובר עליו: "עברתי ניתוח קשה ביותר, הייתי צריך להמשיך טיפולים רדיואקטיבים, לא נתנו לנו".

    הרב הוסיף: "בראש השנה הרבנית הייתה בבית חולים, הרופאים ביקשו להביא את הילדים להיפרד מהרבנית. מה שהקב"ה רוצה אני מקבל באהבה גדולה. אני מבקש מכם צדיקים, תתפללו בעד הרבנית, אף אחד לא יודע כמה עגמת נפש יש בלב שלנו, התקופה הזאת – זה יהיה סיפור שייכתב לדור אחרון, זה יהיה אחד הסיפורים הגדולים, עדיין לא רואים את הסוף".

    בהתייחס למותו של ניצב אפרים ברכה, שהיה חלק מרכזי בתיק המתנהל נגדו אמר הרב: "…ואותנו לא הרגו? שמישהו יראה לנו שעשינו משהו רע, הודנו על משהו שלא עשינו בשביל להציל את הרבנית". הוא תמה איך הגיע למצבו "בגלל שאני רב? בגלל שאני ספרדי? לקחו רב וכל היום מתעללים בו. יש לי סרטן, מה האכזריות הזאת?".

    בהמשך קבל על היחס שהוא מקבל: "בהתחלה קראו לנו הרב יאשיהו יוסף פינטו, אחר כך הרב פינטו, אחד כך פינטו, ועכשיו מר פינטו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני לא יודע בדרך כלל אין עשן בלי אש

    2. 1

      נורא ואיום
      הווה נזהר בגחלתן של צדיקים.